Ce curier folosiți pentru livrări?

Folosim FANCourier, Urgent Cargus și DHL pentru a trimite majoritatea comenzilor noastre din România.

DEZMEMBRARI AUTO VRANCEA își rezervă dreptul de a folosi discreția în orice situație în care este mai logic să se folosească o metodă de livrare alternativă.

Cât durează livrarea la domiciliu?

În prezent oferim un singur de serviciu de livrare:

  • Livrare standard pentru toată România în aproximativ 2-4 zile lucrătoare;

Am plasat o comandă vineri pentru livrarea de ziua următoare, de ce nu am primit-o până marți?

Comenzile sunt preluate până la ora 16:00, de luni până vineri. Orice comandă introdusă după ora 16:00 va fi procesată prin sistemul nostru de expediere în următoarea zi lucrătoare. În prezent, nu facem livrări la sfârșit de săptămână.

Nu am primit un e-mail de confirmare / e-mail de expediere?

Rețineți că un e-mail automat vă este trimis la adresa de e-mail dată atunci când comanda dvs. este expediată. Verificați toate dosarele, inclusiv spam, deoarece acestea vor proveni de la o adresă de e-mail necunoscută. Pentru a vă asigura că e-mail-urile ajung la dvs., adăugați domeniul http://www.dezmembrariauto-vrancea.ro in lista dvs. de expeditori siguri.

Pot colecta direct din parcul auto?

Orice piesă auto comandată pe www.dezmembrariauto-vrancea.ro poate fi ridicata direct din parcul auto. Rețineți că, în cazul în care produsul nu este disponibil, nu îl puteți rezerva.

Livrați în weekend?

Nu, companiile de curierat nu oferă serviciul de livrare la sfârșit de săptămână.

Am plătit in plus pentru livrare, de ce nu l-am primit a doua zi?

Tariful extra de livrare nu este pentru serviciul de livrare rapidă, este o taxă pentru curierat care livrează o coletărie supradimensionată.

Pot să-mi urmăresc piesa comandata?

Da. Veți primi un e-mail de confirmare a expedierii de îndată ce ați procesat comanda. De asemenea, solicităm un număr de mobil, astfel încât curierul nostru să vă poată informa despre starea comenzii dvs.

Vizitați:

  • www.dhl.ro/exp-ro/express/urmarire_expedieri/cod_expeditor.html/ pentru comenzile expediate prin DHL
  • www.fancourier.ro/awb-tracking/ pentru comenzile expediate prin DHL

Poate altcineva să ridice livrarea mea?

Da, nu trebuie să fie destinatarul. Semnătura este înregistrată electronic din motive de securitate. Orice semnătură la adresa va fi acceptată ca dovadă a livrării.

Sunt nou, cum să comand?

La componentele DEZMEMBRARI AUTO-VRANCEA, mergem la distanțe mari pentru a vă asigura că experiența dvs. de cumpărături este cât mai ușoară și mai sigură posibil.
În primul rând, trebuie să cunoașteți informațiile despre vehicul, acestea pot fi: marca, modelul, versiunea și anul.
Utilizați Căutarea sau meniurile pentru a naviga la piesa auto de care aveți nevoie.
Odată ce ați găsit piesa auto dorită, pur și simplu adaugați in coșul de cumpărături și continuați urmați pașii pentru a finaliza comanda. Dacă sunteți mulțumit de comanda, confirmați plata și articolele vor fi expediate către dvs..

Alternativ, puteți contacta un membru al echipei noastre la 0744 264 851 sau 0237 263 889 pentru a plasa o comandă telefonică.

Cum pot aplica un cod promoțional?

Puteți adăuga un cod promoțional valabil în Coșul de cumpărături.

Prețurile dvs. includ TVA?

Toate prețurile noastre online includ TVA.

Cum pot găsi piesa potrivită pentru mașina mea?

Căutați cuvânt cheie, categorie, marcă sau introduceți detaliile piesei dorite și componentele vor fi filtrate și afișate după criteriile căutării dvs..

Pot obține mai multe informații despre un produs?

Da, ne puteți contacta oricând prin formularul de contact de pe pagina de Contact sau telefonic la numărul de fix 0237 263 889 sau mobil 0744 264 851.

Montați piese?

Din păcate, putem doar furniza piese, nu oferim service.

Vindeți motor / cutii de viteze?

Da, le putem furniza.

Pot să fac o comandă prin telefon?

Da, la numărul de telefon 0237 263 889, echipa noastră de specialiști este disponibilă pentru a vă lua comanda între orele 09:00 și 18:00 de luni până vineri și 09:00 la 14:00 în zilele de sâmbătă.

Voi primi același preț în parcul auto?

Prețurile între parcul auto de dezmembrări și magazinul online pot varia în funcție de scopuri promoționale.

Cum pot verifica dacă un articol este în stoc?

Dacă un articol este disponibil pentru a comanda online, atunci acest lucru înseamnă că articolul este în stoc. Site-ul va afișa în mod clar starea stocului. Cu toate acestea, din când în când și în special cu unele dintre articolele noastre mai populare, datorită ratei ridicate a vânzărilor atât în ​​parcul auto de dezmembrări, cât și online, pot exista unele discrepanțe. Vă vom informa cât mai curând posibil, prin e-mail sau telefonic, dacă un produs nu este în stoc. Dacă doriți să aflați în prealabil dacă un produs este în stoc, nu ezitați să ne contactați prin e-mail sau prin telefon la 0744 264 851.

Cum știu dacă comanda mea fost preluată cu succes?

Veți primi un e-mail automat pentru a confirma primirea comenzii și că aceasta este procesată.
Veți primi un nou e-mail de confirmare a expedierii odată ce comanda dvs. a fost împachetată și este gata să părăsească depozitul nostru.

Produsul pe care l-am cumpărat este acum în vânzare, pot obține rambursarea diferenței?

Ca o afacere online, prețurile noastre se modifică în funcție de tendințele, cererea clienților și disponibilitatea stocurilor, prin urmare, nu putem restitui diferența de preț atunci când un element achiziționat intră în vânzare, deși apreciem cât de frustrant poate fi acest lucru.
Poți, bineînțeles, să returnezi articolul pentru o rambursare completă și apoi să rearanjezi articolul la prețul său de marcare, cu condiția ca acesta să fie returnat în conformitate cu politica noastră privind returnările. Vă rugăm să rețineți că nu putem garanta că un alt client nu va achiziționa mai întâi acest element.

Unde este comanda mea?

Cele mai multe dintre livrările noastre sunt trimise prin fancourier și vă vom trimite un e-mail automat cu numărul de urmărire al comenzii dvs. De asemenea, puteți găsi numărul de urmărire din comanda dvs. în Contul meu

Cum pot face o plângere?

În cazul în care rareori facem o greșeală, suntem mai mult decât bucuroși să luăm toate reacțiile clienților. Există întotdeauna loc pentru îmbunătățire. Contacteaza-ne.

Este posibil să modific adresa / anulez sau să modific comanda mea?

Datorită volumului mare de comenzi primite, avem un sistem de facturare automată. Pentru orice modificare a comenzii, vă rugăm să sunați imediat după plasarea comenzii. Putem încerca să oprim comanda. Dacă nu este posibil, vă vom sfătui cu privire la pașii următori.

Pot avea o actualizare privind starea comenzii mele?

Puteți obține o actualizare a stării comenzii, verificând comanda în secțiunea Contul meu. Va trebui să intrați în [login] pentru a accesa această zonă

Am o nouă adresă de e-mail și nu reușesc să-mi resetez parola. Cum îmi schimb parola?

Putem schimba adresa de e-mail pentru dvs., cu condiția să puteți răspunde la unele întrebări de securitate. Noi luăm în serios confidențialitatea datelor și trebuie să verificăm cine sunteți. După ce adresa dvs. de e-mail este validată și modificată, puteți solicita o parolă nouă online.

Cum pot returna un element?

Pentru informații despre returnarea unui element, vă rugăm să faceți clic aici.

Puteți confirma că ați primit returnarea mea?

Ne propunem să procesăm returnările în termen de 5-7 zile lucrătoare de la primirea acestora. Veți fi notificat prin e-mail după ce returnarea este finalizată.
Vă sugerăm să notați referința de expediere dată când ați trimis articolul înapoi. Acest lucru vă va permite să urmăriți parcela dvs. în fiecare etapă a livrării, inclusiv atunci când o primim.
Dacă aveți întrebări cu privire la returnarea dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră pentru relații cu clienții prin e-mail sau prin telefon la 0744 264 851.

Cât timp va fi înainte să primesc o rambursare?

Odată ce primim elementele trimise de dvs. înapoi, departamentul nostru de returnare va inspecta și reîncărca bunurile. Odată ce departamentul nostru de returnare a făcut acest lucru, o rambursare automată este generată pe sistemul nostru. Rambursarea dvs. finală este apoi procesată de departamentul nostru de conturi înapoi la metoda dvs. de plată originală. Acest proces durează de obicei 5-7 zile lucrătoare. Când returnați produsele, nu uitați să includeți factura originală.

Cum fac o plângere?

Dacă nu sunteți mulțumit de orice serviciu pe care îl oferim sau aveți un comentariu general, nu ezitați să ne scrieți pe contact@dezmembrariauto-vrancea.ro.